Updatesessie LinkedIn: mee met de nieuwe spelregels
Hoe blijf je mee met de veranderende spelregels op LinkedIn?
Moet je tegenwoordig contentcreator zijn om mee te zijn met LinkedIn? Welke content post je het best op LinkedIn en in welke vorm? Hoe past LinkedIn in je contentstrategie?
Inschrijven
Inhoud
- Welke content publiceer je op Linkedin?
- Wat post je het best? Posts of contentartikels?
- Welke vormen kan content vandaag de dag aannemen op LinkedIn?
- Welke nieuwigheden zijn relevant voor jouw organisatie?
- Hoe past LinkedIn in de contentstrategie van je organisatie?
Doelstellingen
- Je weet welke content je kan publiceren op LinkedIn.
- Je kan analyseren welke content het best scoort.
- Je kan gemakkelijk content maken zonder jezelf om te scholen tot contentcreator.
- Je kan LinkedIn inzetten als kanaal in je contentstrategie.
Doelgroep
- Je bent verantwoordelijk voor (of nauw betrokken bij) de sociale media en/of online communicatie van een social profit- of overheidsorganisatie (cultuur, sport, jeugd, zorg, toerisme, onderwijs, ngo’s, politieke partijen,….) of een zorg- en welzijnsorganisatie.
- Je hebt al een beetje of veel ervaring met het gebruik van LinkedIn voor professionele doeleinden en je wil die kennis updaten.
Formule
Sessie 1 – online opleiding: intensieve training (advies over doelen bereiken op Linkedin, praktijkvoorbeelden, oefeningen, uitwisselen van ervaringen.)
Sessie 2 – mogelijkheid tot individueel coachingmoment met trainer Delphine Van Belleghem
Datum in afwachting
Deze opleiding wordt momenteel niet ingericht in open aanbod. Je kan ze wel aanvragen in company of op maat van jouw organisatie. Contacteer ons voor een voorstel op maat.
- Trainer: Delphine van Belleghem
Urenschema
- 14 uur - 17 uur
- Intensieve training
- Advies over content op Linkedin, praktijkvoorbeelden, oefeningen, uitwisselen van ervaringen.
- Individueel coachingmoment