Skip to main content

Merkstrategie

Hoe bouw je een sterke merkstrategie uit voor jouw organisatie?

Hoe bouw je een sterk merk uit? Welke inhoudelijke keuzes gaan vooraf aan een merkbepaling? Welke doelen heb je voor ogen met je merk? Wat zijn de voordelen van een heldere merkstrategie? Je leert het allemaal in deze opleiding merkstrategie uitbouwen.

Inschrijven

Inhoud

  • Wat is een merk?
  • Wat is het belang van een merk?
  • Op welke aspecten van een merk moet je zeker letten?
  • Wat is een merkarchitectuur en waarvoor is het belangrijk?

Doelstellingen

  • Je krijgt een helder inzicht in de opportuniteiten van een sterk merk
  • Je kunt zelf een merk opbouwen voor je organisatie
  • Je weet wat een merkarchitectuur is en hoe je die binnen je organisatie moet toepassen.
  • Je krijgt inzicht hoe je binnen je organisatie draagvlak kan creëren voor een sterke merkstrategie.

Doelgroep

Je hebt geen of beperkte ervaring met uitbouw van een merkstrategie en wil meer inzicht krijgen in deze trend.

Formule

Deze opleiding bestaat uit 1 sessie: 1 dag online
Opleiding: Intensieve training (inzicht, hulpmiddelen, ervaringsuitwisseling, …)

Datum

Sessie: donderdag 20 oktober (9.30 uur tot 16.30 uur) – online

Inschrijven

Inschrijven duurt maar 2 minuten. Annuleren kan kosteloos tot 14 dagen voor sessie 1. Annuleer je nadien, dan betaal je het inschrijvingsgeld, sturen wij de handouts van de presentatie op en kun je nog gebruik maken van de coaching. (Een collega jouw plaats laten innemen kan uiteraard ook altijd.)

Urenschema

Sessie 1 (20/10/2022)

9.30 uur - 16.30 uur
Intensieve training
Inzicht, hulpmiddelen, ervaringsuitwisseling, …

Datum

20 okt 2022

Prijs (excl. btw)

€295,00

Locatie

Online
Jeroen Naudts

Trainer

Jeroen Naudts
Email
info@linkincacademy.be